Vind de beste locatie voor uw bedrijf en benader uw ontwikkeling op een serene manier.

Welke gebieden bieden vele mogelijkheden voor mijn project ?

  • Bepaling van de gebieden met groot potentieel
  • Indeling van de beste locaties
  • Optimalisatie van het netwerk (opening/sluiting/overplaatsing/reorganisatie)

Heb vertrouwen in de toekomst.

Begin rustig aan uw ontwikkeling. Zoek de beste locaties, de beste geografische gebieden voor uw activiteit, met de grootste groeimogelijkheden. Onze territoriale uitbreidingsplan, doorgedreven territoriale analyse van het aanbod en de vraag op een bepaald ogenblik zorgt ervoor dat u uw strategische beslissingen en langetermijnvisie kunt optimaliseren, ongeacht of u een merk met een bestaand netwerk bent of niet, een stad, een gewest, …


Welke optimale dimensionering en welke merken moet ik ontwikkelen ?

  • Zekerheid van goede merken te ontwikkelen, met de juiste omvang, op de juiste plaats
  • Kennis van de eisen van de markt en van de consumenten
  • Consumentenbekkenanalyse en socio-demografische analyse

Want het is van primordiaal belang om te weten, welke merken in uw commerciële project moeten komen.

Voor u. Voor het grondgebied. Voor het merk. Want het is belangrijk om de eisen van de markt en van de consumenten te kennen. Onze positionerings- en dimensioneringsonderzoeken bieden u de zekerheid van een onafhankelijke, neutrale en objectieve analyse van het consumptiegebied, om de juiste merken te ontwikkelen met de juiste omvang op de juiste plaats.

Zie ook case studies